אסתר פולארד, רעייתו של המרגל היהודי אמריקני הלכה לעולמה

אבי רבינא 2 Comment on אסתר פולארד, רעייתו של המרגל היהודי אמריקני הלכה לעולמה

פולארד בת ה-69 התמודדה עם מחלת הסרטן זה תקופה ארוכה ולאחרונה נדבקה בקורונה ושלשום אושפזה בבית החולים עקב התדרדרות במצבה

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במרכז הרפואי הדסה עדכנו הבוקר (שני) בצער רב  על פטירתה של אסתר פולארד, רעייתו של המרגל היהודי אמריקני שהקריב את חירותו למען בטחון ישראל, יונתן פולארד.

פולארד בת ה-69 התמודדה עם מחלת הסרטן זה תקופה ארוכה ולאחרונה נדבקה בקורונה ושלשום אושפזה בבית החולים עקב התדרדרות במצבה. הלווייתה תצא היום בשעה 16:00 מבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות.

ב'מטה המאבק למען פולארד' קראו לציבור "לבוא לחלוק כבוד אחרון לאסתר ולחבק את יהונתן".

ראש הממשלה נפתלי בנט ספד לה: "‏הצטערתי לשמוע על פטירתה של אסתר פולארד, אישה שמסירותה ואהבתה ליונתן פולארד הפכו לסמל לעוצמה, נחישות ואמונה. יהי זכרה ברוך".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "רעייתי שרה ואני דואבים עם יונתן פולארד על פטירתה של רעייתו אסתר ז״ל. אסתר פעלה במסירות אין קץ במשך שנים ארוכות למען שחרורו של יונתן. אני זוכר את פגישותינו ושיחותינו לאורך השנים ואת הבטחתי להחזיר את יונתן הביתה. גם לאורך שנים ארוכות של מחלתה אסתר גילתה מסירות עצומה לבעלה, לא ויתרה, לא הפסיקה לחלום. כולנו מחבקים אותך היום, יונתן, ביגונך הגדול. יהי זכרה ברוך".

חה"כ שמחה רוטמן: "אסתר פולארד ז"ל זכתה לראות את הצלחת המאבק ארוך השנים שניהלה לשחרורו של יונתן פולארד ולהגעתו לארץ ישראל. לא נשכח את החסד הטוב והאמת. יהי זכרה ברוך".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כואב הלב לשמוע שהאישה שהיתה לצד יונתן פולארד תמכה ועזרה לו במצבים הקשים הלכה לעולמה .מאוד כואב. יונתן פולארד תיהיה חזק ובטח בה' . אוהבים אותך .

  2. 1

    לנתניהו עשו התרמה על המליונים שכבר יש לו, ומה עם פולארד הקרבן ציבור של עם ישראל??? שיגווע ברעב אחרי שהוציא את כל כספו על הטיפולים ברעייתו???